Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Miętowe paznokcie


Tym którzy zastanawiają się na jaki kolor pomalować paznokcie, podpowiadam,
                           ja dziś postawiłam na miętę !
Jak wiadomo mięta króluje już od dłuższego czasu na szczycie top listy modowych kolorów i jak narazie
nie wydaje mi się, żeby planowała swój upadek . Oczywiście modne są też pastelowe róże, odcienie zieleni
neony i uwaga! Czuje, że zbliża się do nas wielkimi krokami pastelowa cytryna !
 Ja już zaczynam szukać takiego lakieru w sklepach ...
          
                                            A Wy jak myślicie ?


Zapraszam do obserwowania i polubienia mojej strony na facebooku - 
                                                      Facebook - K L I K

gdy zbierze się większa liczba osób zaczną się ciekawe KONKURSY :) dlatego serdecznie zapraszam.





                                                         Pozdrawiam,

                                                          OllMmi 

8 komentarzy:

  1. ale smakowita miętka!:)
    A mi właśnie schnie neonowy pomarańcz ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor pomarańczowego ma Rimmel - uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek! :)

    dodaję do obserwowanych ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor lakieru ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miętowe mam teraz na paznokciach i jestem bardzo zadowolona. Miętowy pasuje niemal do wszystkiego, ponieważ nie rzuca się zbytnio w oczy i zawsze jest delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się kupić pastelową cytrynę!

    OdpowiedzUsuń