Translate

wtorek, 8 maja 2012

Powraca szał na długość MAXI !




Powraca szał na długość MAXI! 

Na topie są teraz spódnice sięgające niemal ziemi, które swoją zwiewnością przypominają nam styl lat 70.
Bardzo modne również, jest łączenie ich z neonowymi kolorami, albo stonowaną bielą
. Dozwolone są różne wzory i kolory.


Rok temu zakupiłam w sklepie H&M kombinezon, cena była zadziwiająco okazyjna ( 80zł ) ,
jednak nie byłam do niego wtedy za bardzo przekonana. 
Teraz nie zamieniłabym go na żadną sukienkę! Jest fenomenalny! 
Wykonany z bardzo ciężkiego, lejącego materiału. Spodnie są tak szerokie, że łudząco przypominają spódnice.




INSPIRACJE 








 MOJA STYLIZACJA











Kombinezon - H&M
Buty - Stradivarius
Pasek- Promod
Bransoletki - SIX , I AM


Pozdrawiam,

OllMmi






13 komentarzy:

  1. uwielbiam spódnice do ziemi, mam ich sporo i noszę często :)
    Twoje zdjęcia są po prostu boskie, przepięknie wyglądasz
    z przyjemnością obserwuję :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, nie wiem czy bym dobrze sie w takich spodnio spódniczy czula ale podoba mi sie!
    Dziekuje za odwiedziny
    Rowniez obserwuje.
    Zapraszam czesciej

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten kombinezon !!
    bardzo ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama doszłam do tego nie dawno. Kiedy wchodzisz w panel sterowania masz posty a pod nimi strony tam dajesz dodaj stronę i wpisujesz nazwę i masz !

    Pozdrawiam ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz ;) Zapraszam do siebie !:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny krój bluzki ! :)

    ____
    więcej o modzie :
    http://biscuits-and-milk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Piękny kombinezon, świetne zdjęcia i Ty w tym wszytskim wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Magicznie! ---> observ. :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne spodium!!!!!!!!! Uwielbiam takie rzeczy..... więc jak już Ci się znudzi.......... daj znać.... podeślę adres!!! :D:D:D
    Piękna jesteś....... śliczną masz urodę :)))

    OdpowiedzUsuń