Translate

niedziela, 10 czerwca 2012

Zielono mi ...


Ostatni egzamin dał mi ostro w kość, dlatego postanowiłam odetchnąć troszkę, rzucić książki w kąt i odpocząć. Udało mi się nawet zrobić kilka nowych zdjęć, co prawda nie planowanych i troszkę nie wyrażnych, ale mam nadzieję, że uda Wam się odczytać mój outfit-owy przekaz.

Spodnie - zielone, lniane ( prawda jest taka, że są bardziej zielone niż na zdjęciach ) - Zara
Buty- len+ skóra naturalna - Stradivarius
Bluzka ( z psem) - Straviwarius
Bluzka- Rise


Chciałabym zaznaczyć, że mimo, że nie widać to mam wyprostowane włosy ! Co o nich myślicie?














                                                                 Pozdrawiam,

                                                                 OllMmi

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak modelka! Cudny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Luz blues ... to lubię :) ... pozdrawiam i dziękuję za wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, nie będę wymieniała wszystkiego co mi się podoba, bo to byłaby za długa lista
    uwielbiam lniane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz, te zielone spodnie boskie ;> i wreszcie widze Cię w `wyprostowanych` wlosach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te zielone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń