Translate

piątek, 12 października 2012

Earth colors...

Czas najwyższy wyjąć ciepłe swetry! lub kupić nowe :)
CD jesiennych stylizacji :)

Mam do Was ogromną prośbę. Na stronie KapplAh organizowany jest konkurs w którym biorę udział i będzie mi bardzo bardzo miło gdy oddacie na mnie głosy.

o to link : http://contest.kappahl.com/pl/gallery/viewentry/1004
Z góry dziękuję :*










Spodnie- Amisu
Sweter- Reserved
Buty- Asos
Okulary- Ray Ban
Bransoletka- Stradivarius


Link do konkursu :) http://contest.kappahl.com/pl/gallery/viewentry/1004


Pozdrawiam,
OllMmi

9 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka i śliczny sweter! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję :) sweter można kupić o 30zł taniej, gdyż jest promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rękawiczki! :D
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, bransoletki są genialne!
    jesli masz czas zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale byłoby miło gdybyś wpadła i oceniła :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, może skusisz się na ocenę stroju z męskiego punktu widzenia? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko ładnie, wręcz idealnie dobrane. nigdy bym się nie spodziewała, że zielony z żółtym dadzą takie fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bransoletki baardzo mi się podobają *.*
    Chyba je sobie kupię ^^
    Obserwuję i zapraszam do mnie:http://we-love-photos-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko świetne dobrane, a sweterek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! a swetrzysko jest fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń