Translate

sobota, 16 lutego 2013

Otwarcie Arte of beauty - pokaz Agnieszki Kawali- Surmy = zabawa w modelkę



7 lutego miałam przyjemność wziąć udział w pokazie nowej kolekcji Agnieszki Kawali - Surmy inspirowanej stylem lat 40 oraz gwiazdą Ritą Hayworth miał miejsce w nowo otwartym salonie Arte of Beauty.
Przyznam szczerze, że nie byłam przekonana do pomysłu abym to właśnie ja wcieliła się w rolę modelki, ale moja ciekawość tego jak to wygląda z drugiej stony wygrała.
Przygotowania do pokazu trwały kilka godzin w tym czasie zrobiono nam makijaż i ustylizowano włosy. Miałyśmy też okazję przymierzać kreacie projektantki i obejżeć biżuterię marki KOD.
Razem ze mną na wybiegu wystąpiło 9 prawdziwych modelek i 3 blogerki- pozdrawiam Was dziewczyny:)
Na pokazie zagościło wiele znanych twarzy np: powracająca na salony Felicjańska. Po uroczystym otwarciu odbył się after party na którym w miłym towarzystwie można było napić się szampana i posmakować bardzo słodkiego ale równie dobrego bezowego tortu.

Kreacje - Agnieszka Kawala- Surma
Biżuteria - KOD
Buty- Nessi
Fryzury- Bagatela
Make-up - Arte of beauty


















After party

Spódnica którą miałam na pokazie jest dziełem mojem mamy :) Piękna prawda?
Zdjęcia są dośc niewyrażne dlatego przygotuję z nią odzielną stylizację.














Link do filmu z pokazu : POKAZ K L I K

Pozdrawiam,
OllMmi





5 komentarzy:

  1. ładnie wyglądała, podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest booooska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądałaś! I jak reszta wyżej, zachwycam się spódnicą! ;)

    ps. zazdroszczę odwagi, ja nigdy nie potrafię się pomimo ciekawości przełamać ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz jak bogini w tej sukni! <3

    OdpowiedzUsuń