Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Shaded gray and black - spódnica maxi

W ubiegłe lato na ulicach zagościła moda na długie kolorowe spódnice. Zestawiałyśmy je najczęściej z ciekawymi, dopasowanymi bokserkami i każda z nas wyglądała w takim stroju bardzo kobieco. Myślałam, że szał na długie spódnice skończy się gdy nadejdzie zima. Nic bardziej mylnego! Okazało się, że stonowana długa spódnica idelanie pasuje do długich kozaków i krótkich kurtek typu ramoneska. Bardzo polubiłam ten styl, dlatego gdy tylko zobaczyłam na wyprzedażach szarą długą spódnice nie zawachałam się jej kupić.

A Wy co myślicie o długich spódnicach?

spódnica- Stradivarius %
bluzka- Bershka%
pasek- nn
kopertówka- allegro
buty- Venezia
zegarek- Fossil
naszyjnik- Stradivarius%













                                                                  Moje ulubione zdjęcie :)



Pozdrawiam 
OllMmi


12 komentarzy:

  1. prosto a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zimą ciężko u mnie z takimi spódnicami, jakoś nigdy nie mam na nie pomysłu. dzisiaj mnie zainspirowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję i czekam na stylizację z długą spódnicą w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  3. fajny zestaw , wyglądasz jak grecka bogini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żebym miała takie nogi... długie.

    Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. już dawno nie widziałam tak pięknego połączenia z maxi!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mega, genialny klimat :) dawno nie spotkałam tak idealnie skomponowanego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pięknie! świetna spódnica :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeesuper calosc, spódnica mega, torebka ahh

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny efekt, przyciąga :)
    Zapraszam http://egoistki.blogspot.com/ oczywiście za każdą obserwację rewanżuję się

    OdpowiedzUsuń